Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка "Самовивіз"Только в Харькове. Забрать можно по адресу Салтовское шоссе 262а/1. Здание кафе. С 10:00 до 16:00 или с 17:00 до 18:00. Бронь товара ставится на 3 дня включая день заказа, если заявка оформлена до 16:00. После 16:00 со следующего дня на 3 дня.
- Доставка "Meest"Сплата послуг відповідно тарифів Meest Express По передплаті від 50 грн. Накладеним платежем не відправляємо
- Доставка "Укрпошта"Від 40 грн. - по Україні
- Доставка "Нова Пошта"Вартість послуг по тарифах перевізника *Новая Пошта* : По передплаті: від 50 грн.- локальні доставки від 70 - доставка у поштомат від 70 грн - по Україні Оплата при отриманні (накладжений платіж) від 95грн.
Способи оплати
- Пром-оплата
- Передплата на банківський рахунок (карту) ПриватбанкОплата на рахунок IBAN в monobank UA733220010000026001300051560 Оплата на карту ПриватБанк 4246 0010 0045 9093 (ФОП Герасевич Іван Володимирович) При перекладі будете перенаправлені на оплату за реквізитами. Увага! Банк за переклад бере 3 грн
- Післяплата (тільки Нова пошта)Післяплата можливий тільки через службу "Нова пошта". Вартість послуг "Нової пошти" збільшиться за рахунок вартості зворотньої доставки.
- Оплата при отриманні зі складу (м. Черкаси)Можлива тільки при отриманні товару зі складу магазина у м. Черкаси
Гарантія:
Гарантія на будь-який товар у нашому магазині — 3 місяці, якщо в описі товару не вказаний інший термін.
Гарантія поширюється на будь-який вид виробничого браку. У тому числі биті пікселі (якщо їх наявність не обумовлено окремо)
Гарантія не поширюється на товар, пошкоджений в результаті неправильної установки або експлуатації.
Гарантія на вживані товари не поширюється, але ви можете їх повернути протягом 2 тижнів.
Приклади не гарантіних випадків:
— якщо пробіл чи інші кнопки спрацьовуть при натисканні по центру, а не з будь-якого кута;
— кнопки наисткаються *не так* як на старій клавіатурі;
— номер на деталі відрізняється від фото, але при цьому збережено відповідні характеристики і зовнішній вигляд товара;
Всі інші можливі випадки регулюються Законом про захист прав споживачів.
Обмін по гарантії:
Повідомити нам про проблему і проконсультуватися про можливість неправильного встановлення деталі з нашим фахівцем по телефону (Skype, Telegram, Viber);
Відправлення здійснюється Новою Поштою або Укрпоштою
Відправлення здійснюється за рахунок покупця, якщо не був оговорен інший варіант;
У разі відправлення гарантійного товару післяплатою без попередження магазин залишає за собою право не забирати посилку, і всі витрати з доставки, повернення і повторного відправлення лягають на відправника;
Відправлення заміни здійснюється після підтвердження нашим фахівцем стану, що підлягає гарантії і виникнення гарантійного випадку. Для постійних і оптових покупців можливі особливі умови;
У разі відсутності товару для заміни, магазин відшкодовує вартість товару. Гроші за доставку та інші додаткові витрати не компенсуються. Гроші за товар повертаються перерахуванням на картку покупця в форматі iban або по нмоеру картки та коду ІПН. Готівкою повернення грошей здійснюється лише у Черкасах.
Гарантія поширюється на будь-який вид виробничого браку. У тому числі биті пікселі (якщо їх наявність не обумовлено окремо)
Гарантія не поширюється на товар, пошкоджений в результаті неправильної установки або експлуатації.
Гарантія на вживані товари не поширюється, але ви можете їх повернути протягом 2 тижнів.
Приклади не гарантіних випадків:
— якщо пробіл чи інші кнопки спрацьовуть при натисканні по центру, а не з будь-якого кута;
— кнопки наисткаються *не так* як на старій клавіатурі;
— номер на деталі відрізняється від фото, але при цьому збережено відповідні характеристики і зовнішній вигляд товара;
Всі інші можливі випадки регулюються Законом про захист прав споживачів.
Обмін по гарантії:
Повідомити нам про проблему і проконсультуватися про можливість неправильного встановлення деталі з нашим фахівцем по телефону (Skype, Telegram, Viber);
Відправлення здійснюється Новою Поштою або Укрпоштою
Відправлення здійснюється за рахунок покупця, якщо не був оговорен інший варіант;
У разі відправлення гарантійного товару післяплатою без попередження магазин залишає за собою право не забирати посилку, і всі витрати з доставки, повернення і повторного відправлення лягають на відправника;
Відправлення заміни здійснюється після підтвердження нашим фахівцем стану, що підлягає гарантії і виникнення гарантійного випадку. Для постійних і оптових покупців можливі особливі умови;
У разі відсутності товару для заміни, магазин відшкодовує вартість товару. Гроші за доставку та інші додаткові витрати не компенсуються. Гроші за товар повертаються перерахуванням на картку покупця в форматі iban або по нмоеру картки та коду ІПН. Готівкою повернення грошей здійснюється лише у Черкасах.